21 marzo 2014

Des del passat: Daniel Anglès i Patrícia Paisal

Fa molt de temps... concretament el 25 de gener de 2002... acabat de tornar del viatge de noces, portava jo ja un parell treballant a WorldWide Radio. Però aquell dia en concret vaig poder entrevistar a dues persones que m'encanten  sobre un dels temes que m'apassionen: el musical. A una d'elles la vaig conèixer aquell mateix dia i tot i que no parlava gaire i que era una noia molt joveneta, es notava ja que la Patrícia Paisal tenia les idees molt clares sobre la feina que havia escollit, i el camí que volia seguir.

Disculpeu si a estones se'm nota pedantot o massa entusiasmat: era tot just un pipiolo que començava i tenia la oportunitat de passar una estona xerrant del que em trastocava amb gent a la que admiro. Ben pensat, han passat 12 anys i encara ho sóc i encara els admiro. I encara em trastoca...

Àudio complet:
Redux en vídeo:

No hay comentarios: